Навчальна робота
Кафедра веде навчальний процес у 16 спеціальностей гірничого та інших профілів й є випускаючою для спеціальності «Підземна розробка пластових родовищ» напрям підготовки «21.05.04 – Гірництво» (старий код – 7.05030101).
Гірничий інженер, який закінчив ВНЗ за цією спеціальністю, є основним керівником та організатором виробництва на гірничодобувних підприємствах.
Програмами підготовки передбачається отримання студентами знань в обсязі, необхідному для забезпечення технічного прогресу у вугільній промисловості на базі комплексної механізації та автоматизації виробничих процесів.
У навчальному процесі широко використовуються різні технічні засоби навчання (навчальне телебачення, комп’ютерні класи), макети систем розробки вугільних пластів, моделі обладнання для виїмки вугілля.

З моменту організації кафедри її співробітниками видано більше 30 підручників й навчальних посібників.
Багато підручники є оригінальними та єдиними в своєму роді.
Так підручники під редакцією професора Г.І.Гойхмана «Розбір систем розробки вугільних родовищ Донецького басейну» (1950 р.) і «Задачник по підземній розробці вугільних родовищ» (1951 р.), що витримав згодом 5 видань, а також підручники під редакцією проф. А.М. Найдиша «Розтин і підготовка вугільних пластів» (1963) і проф. С.М. Ліпковіча «Основи проектування вугільних шахт» багато років були методологічною основою постановки і вирішення завдань гірничого виробництва в масштабах колишнього СРСР та України.

Виконується великий обсяг навчально-методичної роботи: готуються до видання та видаються підручники й навчальні посібники, розробляються нові та постійно оновлюються діючі інструкції й методичні вказівки щодо складання дипломних і курсових проектів, проведення практичних та лабораторних занять, а також програми для всіх видів практик.
Також на кафедрі належну увагу приділяють комп’ютерним технологіям. Розроблені комп’ютерні програми дозволяють студенту перевірити свої знання й готовність до виконання лабораторних робіт, зменшити витрати навчального часу на виконання пересічних обчислювальних та графічних робіт й використовувати час на аналітични та дослідни роботи. Розроблені мультимедійні навчальні програми, що дозволяють як в аудиторії, так й при самостійній роботі студента «побачити» процес розкриття шахтного поля, поділу його на частини, проведення підготовлюючих та підготовчих виробок, шлях руху повітря й вугілля. Особливої уваги заслуговує візуалізація принципу дії видобувного обладнання — комбайна, конвеєра, механізованого кріплення і взаємодія цього обладнання.
Навчальна робота was originally published on Кафедра РРКК
Ярлыки: Діяльність
Комментарии: 0:
Отправить комментарий
Подпишитесь на каналы Комментарии к сообщению [Atom]
<< Главная страница